Opstart

I Børnehaven Fyrtårnet inviteres i til opstartssamtale og et opstartsbesøg 1-2 måneder før opstarten i børnehaven. Invitationen kommer i jeres postkasse. I invitationen finder i et velkomstbrev, relevante dokumenter i forhold til opstarten, hverdagen i børnehaven, oprettelse på Aula og et brev I kan tage med videre til jeres barns vuggestue eller dagpleje i forhold til, at de også er velkomne på besøg i børnehaven. Til opstartssamtalen taler I med jeres barns primærpædagog om jeres barn og deler informationer der er vigtigt for, at skabe den bedste opstart for jeres barn. I aftaler ligeledes et besøg, hvor jeres barn kan komme med på besøg og I laver aftaler for indkøringen.

Efter ca. 3 måneder inviteres i til en opfølgningssamtale i forhold til, hvordan opstarten er gået.